Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

fredag 13 augusti 2010

Host, snörvel och krax! Har precis kommit hem efter att ha tillbringat två nätter med båt på svinöra. I onsdags när vi kom dit blev jag så satans förkyld och fick ont i halsen. Inte blev det bättre av bastubad och dopp i det kalla havet. Per och Dante gjorde oss sällskap en natt i Pers föräldrars otroligt fina båt! Det var riktigt kul att de kom. Vi har haft jättemysigt och som vanligt smaskat på med en hel del onyttiga grejer. Har bestämt mig för att genomföra någon sorts renings-/avgiftningskur när semestern är över. Idag var det i alla fall kanonväder ute på svinöra och vi bara njöt!

Imorgon blir det 30-årsfest hos vännen Therese som jag verkligen ser fram emot. Blir nog en hel del vin och annat med procent i för att försöka bota förkylningen :). Barnen sover redan från ikväll hos farmor och farfar. Två sovmorgnar på raken - känns overkligt. Har varit hos svärmor och svärfar ikväll och badat i deras pool, vilket lyx! Lill-Nova har lärt sig simma. Inte kunde då jag simma vid 5 års ålder. Vet inte hur många vänder hon simmade i deras 8 meters pool. När vi berömde henne och sa hur duktig hon var sa hon bara: "Jag vet" och simmade vidare. Kaxig liten tös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar