Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

onsdag 28 juli 2010

Har nästan bestämt mig till 100 % för att inte Dansa och le i år. Jobbar sista dagen imorgon innan semestern. Känner mig rätt slut - har varit intensiva arbetsveckor (halva styrkan är på semester, men vi har lika mycket patienter att ta hand om ändå), men det är grymt kul! Hur som haver känns PDOL inte lika attraktivt som förr, kanske för att man prioriterar annat sedan man fått barn. Blir ändå nog mycket fest i sommar. Tessan har 30-års fest i mitten på augusti och jag och 6 grabbar till har gemensam 30-årsfest i slutet av augusti, ska bli riktigt trevligt. Ska njuta av verenda sekund och minut av semestern. Kommer nog tillbringa mycket tid i båten. Är tänkt att vi ska till Luleå skärgård med Per, Sara & Dante nästa vecka. Har även tänkt tillbringa ett par dagar i Lycksele med husvagn, sen så är det inte kvar så mycket av semestern.

Var på 30-årsfest förra helgen i Storfors Folkets hus. Det var kära svågern Per som firades och vi hade mycket trevligt! God mat, gott vin (!), roliga människor - mer kan man inte begära!

Kan inte bestämma mig angående imorgon. Förhoppningsvis får jag sluta till lunch. Antingen blir det en heldag i Luleå med shopping och god mat, eller så blir det en helkväll på PDOL med 7-nollor cider (jag vet!!) och god mat. Kan inte bestämma mig...

3 kommentarer:

  1. Då kanske vi ses i Luleå skärgård nästa vecka, vi ska också dit tillsammans med Linda & Mattias!

    PDOL röstar jag för!

    SvaraRadera
  2. Vi tänkte också följa med ut med båten!! Den infon kanske ni missat! =)

    SvaraRadera
  3. Jag röstar också på PDOL. Shoppa hinner du sen!

    SvaraRadera