Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

torsdag 15 juli 2010

Har varit ledig idag, eftersom jag jobbar i helgen. Barnen sov hos farmor & farfar inatt så jag fick mig en sovmorgon, nice! Var på Barnens hus imorse och inhandlade presenter till Nellan. Fyndade även vaxdukar på ÖB för 25 kr/meter, riktigt fina faktiskt. Sedan bar det av till Bersika där lunchen väntade på mig, hemmagjord pizza som var mycket smaskig. Efter maten blev det bad i svärmor & svärfars nybyggda pool (flera timmar i sträck). Tror nog att vi kommer tillbringa många soliga sommardagar i och omkring denna pool. Svärfar har byggt en ordentlig trall runt hela bassängen, inte riktigt klart än men nästan. Fick några barn på köpet oxå. 6 småttingar att ha ögonen på, fast det var en till mamma som var med oxå. Sprang snabbt in i huset för att hämta en grej. När jag kommer ut ser jag inte Nelly som sekunder tidigare suttit på en filt och lekt. Hon hade hoppat ner i poolen och glömt bort att hon tagit av sig armpuffarna, så hon sprattlade febrilt under ytan för att ta sig upp, otäckt! Slet upp henne fort som satan. Fy, kommer drömma mardrömmar inatt.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar