Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

tisdag 13 juli 2010

Vilken trevlig afton!

Barnen sover och jag har "paltschwimen" fortfarande. Har nämligen varit och ätit med tjejkompisarna (Ann, Anki, Sara, Eva och Märtha) ikväll på Chellenge. Åt oxfilé, pommes och bea - ett säkert kort. Tog medium på köttet, men det var alldeles rått i mitten, så mittendelen fick dom behålla, annars var det gott.

Skulle ha önskat att denna vecka hade mer än 7 dagar. Ante åker bort imorr´n bitti. Har inte köpt en enda present till Nellan som fyller år på söndag. Jobbar i helgen, både lördag och söndag, så jag vet icke när jag ska hinna handla presenter och baka -har hört att det finns gott fika på ICA :).

Nu måste jag ut och vattna mitt blomster.

2 kommentarer:

  1. Skippa bakningen i år. Vi förstår varför! Finns som sagt gott fika att köpa oxå.

    SvaraRadera
  2. det är tur att farmor och mormor finns när det kör ihop sig. vi far på semester på lördag så vi får fira stora Nelly när vi kommer hem. kram

    SvaraRadera