Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

tisdag 27 april 2010

Hopp om liv...

Det var inte kul att vara jag mellan 16-22 igår. Fick nämligen magsjuka igår och spydde 6 timmar i sträck. Ante fick hämta mig från jobbet. Som tur var tog jag med en spypåse från jobbet, den kom väl till pass om jag säger så. Fy fasiken, har hellre 40 graders feber och halsfluss. Att kräkas är det värsta jag vet! Till råga på allt så fick kära sambon oxå kräksjukan, fast bakvägen. Inte kul! Han fick fara med kidsen på dagis imorse, sen låg vi i sängen och tyckte synd om oss själva hela dagen.

Nu är det faktiskt hopp om liv. Efter att inte ha ätit nåt på drygt 24 timmar så var det rent gott med lite spagetti & köttfärssås till middag. Vi håller alla tummar vi har att nu inte barnen åker på magsjuka oxå.

Har varit i Jäkkvikk/Rebbik i helgen med goda vänner. På lördagen var det strålande sol och vi satt och mös i en grotta hela dagen. På kvällen grillade vi oxe och sedan var det bastun som hägrade. Till helgen åker vi upp igen till Jäkkvikk med svärmor & svärfar. Ska bli riktigt mysigt!

Nu är det snart favvo-programmet "Desperate housewifes", sen blir det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar