Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

måndag 12 april 2010

Vad less jag blir på mig själv ibland. Har nu i en veckas tid vaknat två timmar innan väckaren ringer. Jag känner mig ungefär som jag ser ut tror jag, trött, trött & åter trött. Det är det nya jobbet som spökar. Jag kan nog inte få ro i kroppen förrän jag har jobbat ett tag och kommit in i allt det nya.

Kom hem från Jäkkvikk igår. Lördag och söndag bjöd på strålande sol. Träffade även Therese, Steffe och barnen i Jäkkvikk - de skulle bo i en SCA-stuga en vecka, lite avis blir man! Det blir ingen fjällweekend för oss till helgen. Nova fyller nämligen år på söndag, så det blir barnkalas på dagen och släktkalas på kvällen. Jag ser verkligen fram emot denna dag. Gull-Nova ska få en alldeles egen RIKTIG kanin av mina syskon. Den är av rasen Hermelin (nån sorts mini-kanin), är tre månader gammal och heter Harry. Ante som till en början var skeptisk och rätt så anti mot tillökning i familjen gav slutligen med sig. Jag kan knappt vänta på att få se Novas min på söndag, ska bli riktigt kul!

Ska försöka lägga mig tidigt ikväll eftersom jag förmodligen kommer att vakna vid fyrasnåret och inte kunna somna om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar