Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

lördag 17 april 2010

Sköna lördag!

Idag är det inhandling av presenter som gäller. Har inte köpt en enda present till Nova än, men vi ska lämna bort barnen en stund och stresshandla ett par timmar. Måste även hinna baka lite, men mamma och svärmor ska hjälpa till med baket, vilket jag är evigt tacksam för. Ikväll ska vi även hämta tårtan som Andreas kusins sambo Martha har gjort till Novas kalas. Hon jobbar på Hanséns konditori och gör otroligt vackra bakverk, har nämligen sett några tårtor hon gjort och de har varit helt otroligt proffsigt gjorda. Vi beställde en Kitty-tårta, så det ska bli riktigt kul att få se den!

Tänk vad fel det kan bli ibland. Påskafton skickade jag ett mms till min lillasyster föreställande det manliga könsorganet nedstoppad i en damsko - rätt rolig bild faktiskt. Skrev nåt i stil med att: "Ante provar skor". Till saken hör att det så klart inte var min sambos käraste ägodel, utan en bild som cirkulerar runt med någon annans snorre. Syster yster trodde dock att vi var alldeles överförfriskade där vi befann oss i Jäkkvikk och att vi fotat Antes pillifjong. Hon har alltså fram till igår gått omkring och trott att hon haft Antes snopp i sin telefon. Igår fick jag nämligen ett sms av henne där hon skrev att hon fått ett likadant mms med en snopp i en sko av en jobbarkompis. Då först förstod hon att det inte var Antes dick och hon var otroligt lättad över det! Jag och framför allt Andreas höll på att skratta ihjäl oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar