Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

torsdag 25 mars 2010

Along came Polly...

...ser på Lyxfällan och trycker Polly. Eller jag smakar och Ante trycker och då snackar vi trycker. Vi har precis kommit fram till att man måste ta minst tre, fyra åt gången för att få den rätta känslan :). Som sagt, nyttiga livet går väl så där... Har varit på kalas hos syster Annika och Martin. Martin närmar sig 40 sträcket, mer död än levande alltså. Det bjöds på go´fika och jag är ju av den sorten att har jag tagit en bulle kan jag ju lika gärna ta två och tre, eftersom då har jag ju ändå förstört det nyttiga livet, lite sjuk är man! Insåg hur länge sedan det var vi hälsade på hos Annica och Martin då Nelly började lipa när jag sa att hon skulle ge födelsedagsbarnet en grattiskram. Nova i sin tur skyllde på att hon hade "slut" kramar.

Efter kalaset lämnade vi småtrollen hos farmor för att få sovmorgon imorgon - min enda lediga dag i veckan. Sedan jobbar jag helg...igen. Blir nog en runda på stan imorrn oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar