Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

söndag 7 mars 2010

Dagen efter...

Det har verkligen varit dagen efter. Vaknade med en dunkande huvudvärk imorse, vilket förmodligen berodde på gårdagens intag av rödvin. Tog 2 Panodil och fortsatte sova. 30-årsfesten var riktigt rolig. God mat och trevliga människor. Synd bara att inte min kära sambo kunde närvara vid festen. Nellan låg nämligen i 40 graders feber, typiskt! Känner mig fortfarande som något katten släpat in. Känns att man börjar bli lite gammal - orkar inte i samma takt som tidigare. Det är bara att inse att "Party-Karrans" glansdagar är över :).

Gläds åt kära vännen Anna och hennes Mattias som ska gifta sig inom en snar framtid. Han friade nämligen på hennes födelsedag. Det närmaste jag kommer bröllop är att gå på bröllop, kommer att leva i synd livet ut. Men jag slutar inte hoppas...

Idétorka... skriver mer nån annan da. Måste förresten höja ett glas för vännen Anna S som fyller 30 år idag. Det närmar sig, snart är det min tur att fylla "gammal"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar