Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

onsdag 3 mars 2010

Oops I did it again and again! Mitt nyttiga liv går som sagt si så där. Har precis doppat 3 gyllenbruna vaniljbullar i ett glas lättmjölk (lite nyttig i alla fall). Och ja, det var lika gott som det låter. Andreas och Nelly har bakat bullar idag - storasyster ville hellre se på TV. Jag är faktiskt riktigt imponerad - bullarna var jättegoda!

I lördags åkte Andreas till Willys med flickorna. Jag jobbade som vanligt. En fd arbetskompis till Ante är renägare och hade några renar utanför Willys som barnen fick gosa med och åka släde bakom.








Nedan lite bilder från vår övernattning på Pite Havsbad:









På rummet var det inte hög klass direkt, men det dög att sova i. Kunde inte riktigt slappa som övriga familjemedlemmar i soffan då jag inte kunde sluta tänka på alla, mer och mindre äckliga människor, som legat i den före oss. Godiset gick ner i alla fall.

Nedräkning till 30-årsfesten till helgen. Ska bli kul! Ska nog låna nå kläder av syster och höra med Lisa om jag får låna hennes locktång. Imorgon kväll blir det att färga håret mörkbrunt/svart. Min kära sambo ska få äran att färga mitt hår. Bullbak och hårfrisering - hade han inte varit så "manlig" som han är skulle man ju nästan kunna tro att han var en hermafrodit som gillar andra hermafroditer :)

2 kommentarer:

  1. Tjenixen! Kul att ni kommer på lördag, om du ska låna Lisas locktång så tror jag att den finns här sen senast:) /Anna S

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni verkar haft!! Nu är det snart lördag, ska bli grymt kul :) Ses då! Kram

    SvaraRadera