Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

tisdag 23 mars 2010

Oj, vad tiden springer iväg. Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Har nog prioriterat annat kanske. I skrivande stund ser jag "Dating in the dark", mitt nya favvoprogram - alltid lika kul att se ansiktsuttrycken när ljuset tänds, skitbra!!

För ett par dagar sedan, närmare bestämt den 18:e var jag och familjen och uppvaktade Eva Hammis som fyllde 30 år. Det bjöds på jättegod sallad och smarrigt fika. Jag hann tyvärr inte va där så länge, för gissa vad...jag skulle jobba. F-n jag längtar tills jag blir pensionär och det menar jag verkligen :).

Har även hunnit med ett madrassrejs med min käre svåger Per i helgen. Pappa var även han med på ett hörn, men jag kanade längst, girlpower!

Ska försöka gräva djupt så kanske jag finner lite mer inspiration till att skriva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar