Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

torsdag 18 februari 2010

Bättre sent än aldrig!

Har varit dålig på att uppdatera sista tiden. Låt mig tänka efter vad som hänt i mitt tråkiga Svenssonliv sen sist förutom jobb, jobb och jobb...

På Alla hjärtansdagen jobbade jag till 4. Sen åt vi romantisk middag på Max :) där Nelly spillde ut min cola på fader vår som blev väldigt blöt. Landade i soffan vid hemkomst. Nu kommer jag till kvällens höjdpunkt - fick nämligen en oljig helkroppsmasage av min kära sambo i en hel halvtimme! Ljuvligt skönt var det. Tänkte att där måste ju finnas en baktanke med hela tillställningen...men icke.

Har även hunnit med en mysig frukost på Röda Lyktan härom dagen med Andreas (utan barn). Betalade 40 riksdaler och åt så det räckte och blev över. Först åt jag en supergod macka med bl a skinka och brieost. Sen råkade även en krämbulle slinka ner. Har kommit av mig med nyttiga livet... min kvällsritual med situps är även de ett minne blott.














Har även inhandlat ett hörnbadkar till lilltoan på övervåningen. Åh då tänker ni förstås hur fasiken vi rymmer ett badkar där. Jo, ett litet gulligt kar på 85 x 85 cm som vi inhandlade på blocket i förrgår. För småtjejerna är det ett badkar, men för mig och Andreas är det snarare ett duschkar. Det får i alla fall fungera som badkar tills badrummet i källaren står klart. He bli myche bra!

Imorgon är det sköna fredag och helgen nalkas. Ledig i helgen!! På måndag får jag en sjuksköterskestudent som ska va med mig i fyra veckor, stackars brud - hon kommer få men för livet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar