Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

måndag 8 februari 2010

Har precis kommit in efter att ha varit ute ett par timmar med familjen. Pappa och Nova drog en repa med skotern. Oliver kom över så han och Nova har åkt längdskidor och druckit varm choklad.

Min lediga dag är snart slut - jobb igen imorgon! Känns ändå skönt att va den som drar in mest pengar nu för en gångs skull. Har levt på min kära sambo de senaste åren då jag varit mammaledig och pluggat. Spelar egentligen ingen roll vem av oss som drar in pengarna, eftersom vi ändå delar på allt - allt utom tandborstar! Såg till min fasa att jag borstat tänderna med Andreas tandborste imorse. Precis som jag frenetiskt började borsta tungan såg jag för fasiken att jag hade fel borste. Oh my, så äcklad jag blev!! Har inga problem att dela saliv med honom, men det här... Just vad gäller att dela tanborste så är jag verkligen kräsen!


Me, myself and
my TANDBORSTE!

1 kommentar:

  1. Haha vad kul du skriver!! Du är en rolig du =) Vilken mysig dag ni haft! Ses snart hoppas jag!! Kram Eva

    SvaraRadera