Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

söndag 28 februari 2010

Gu va jag längtar till imorgon efter jobbet. Då drar nämligen jag och min lilla familj till Pite Havsbad. Vi ska bada på Äventyrsbadet och sedan övernatta på hotellet. Riktigt nice! "Bara en natt" var Novas kommentar när jag sprudlande glad berättade att vi alla fyra skulle bo på hotell en natt. Nåväl, hon får väl gifta sig rikt så kan hon bo på hotell hur mycket hon vill :). Ska i alla fall bli riktigt skönt imorgon... känner mig sliten efter att återigen ha jobbat helg.

Har fått många kommentarer på min blogg angående "korvskivan". Och nej, den ser faktiskt inte ut som en korvskiva, inte i närheten. Förstår inte riktigt själv hur Nellan kan se någon som helst likhet mellan hans "ding-a-dong" och en korvskiva. Ibland förstår man inte riktigt hur de små grynen tänker :).

Nu ska jag gå och hänga tvätt och sedan packa inför morgondagens bravader. Åker nämligen till Havsbadet direkt när jag slutat imorgon. Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar