Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

söndag 13 december 2009

Som ett barn på julafton!

I torsdags kom min syster Eva och hälsade på - jag skulle få en present som grattis i efterskott till min distrikts-sköterskeexamen (blev färdig i oktober). Ingen vuxen människa kan förneka att det är riktigt kul att få ett paket trots att man inte är 10 år längre. Eva visste att jag tittat på "siffror" i keramik som man sätter fast på ljus hos Katarina K, men att min sambo tyckte 190 spänn var alldeles för dyrt för ett par siffror. Jag blev i alla fall riktigt, riktigt glad över presenten! Igår tog jag mig äntligen in till stan och köpte fyra lackade röda ljus hos Katarina K. Och se på resultatet, visst blev det vackert! Måste dock köpa en ny duk, den är grymt ful och gör så att min fina ljusbricka inte blir riktigt fulländad!

1 kommentar:

  1. Fint det blev=) Vad duktig du är som gör situps varje dag, skulle jag verkligen behöva... Hoppas ni haft en mysig luciadag=) Nu ska jag göra egen tomtegröt. Kram/Anki

    SvaraRadera