Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

måndag 14 december 2009

Sorg i hjärtat...

Sorg i hjärtat, sorg i själen... Japp, nu har jag läst ut den fjärde och sista boken i
Twilight-serien: Så länge vi båda andas. Vad ska jag nu göra om kvällarna? Min kära sambo är förstås glad att "sjukan" tagit slut. Jag har nog inte varit allt för social på kvällarna de senaste månaderna, råkade nog prioritera de fyra böckerna före honom ibland, okej ganska många gånger. Känner mig lite som en fjortis, har nämligen sett New moon två gånger på bio och den första filmen har jag sett tre gånger, men det finns dom som är värre (inga namn nämnda). Jag är en obotlig romantiker, en omöjlig kärlekshistoria som inte är så omöjlig trots allt. Tredje filmen kommer till sommaren och fjärde till nästa jul. Nu ska jag fortsätta se "Svenska hjältar-galan" och grina lite till.

1 kommentar: