Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

fredag 11 december 2009

Utgång=sällan!

Som småbarnsförälder är man inte ute i svängarna allt för ofta. Det kan mina partypinglor till vänner intyga. Partypinglor är kanske inte rätt ord, men de är i alla fall mer ute på krogen än vad jag är. Det blir väl typ en gång per halvår, på sin höjd två. Nästa stora tillställning blir nog förmodligen trettondan, förutsatt att vi har barnvakt (snälla svärmor & svärfar kan ni sköta då?). Senast jag och min kära sambo var ute på lite galej var Halloween. Vi åt då en trevlig parmiddag med min lillasyster Eva och hennes Per hemma hos dem, supergott som alltid när Per lagar mat. Eva fixade i alla fall mitt hår för kvällen och försökte förgäves få fast ett par lösögonfransar på mig (första och sista gången jag provar nåt sånt skit! Lisa jag fattar inte att du alltid lyckas så bra!)Vid tolvsnåret drog vi till Valdino. Trevligt, trevligt!


Medan karlarna stod för matlagningen, mest Per...


...gjorde jag och Eva oss fina inför kvällen!

1 kommentar:

  1. Det krävs lite träning (och bra lim) för att få till det, men som sagt, övning ger färdighet och det har jag nog lite mer än dig! (med tanke på hur mycket mer än dig jag är ut så vore det ju konstigt om jag inte skulle lyckas!)

    Ska snart öva lite till :)

    /Lisa

    SvaraRadera