Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

måndag 18 januari 2010

Dagens bravader!

Känns som att jag har hunnit med mycket idag - skjussat och hämtat barnen från dagis, tagit en promenad, handlat, hälsat på hos Eva, Ted & Ella och druckit kaffe och surrat på som vanligt, mycket trevligt! Ätit middag i Bersika hos svärmor - köttsoppa som var riktigt god! Efter maten var det tack och hej och så bar det av hemåt. Väl hemma blev det läggdags för de små. Sedan satte jag min älskling i arbete med att dammsuga hela huset, medan jag bakade till vinlotteriet imorgon. Sista svettpärlan har precis lagt sig efter den slutliga skurningen. Det är grymt länge sedan jag hade vinlotteri hemma hos mig. Vi är ju 14 stycken vindrickande bruttor, så det är klart det tar ett tag att gå laget runt. Tessan skulle visst ta med sig barnen, så då får mina småtjejer va hemma. Andreas är uppbokad imorgon kväll om jag säger så - japp, han får roa de små bäst han vill!

Sålde förresten Pärlan igår - våran söta lilla Golf. Femmans växel slutade funka och kopplingen var totalt slut, så vi fick 2000 kr för henne (köpte henne för 5000 i höstas). Sålde även våra 10 år gamla skinnsoffor igår. Grymt skönt att slippa förvara dem!

We miss you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar