Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

onsdag 13 januari 2010

Var faktiskt ute och promenixade imorse efter att ha lämnat barnen på dagis, skönt, men jag hade hellre gått och lagt mig i stället, men, men... Vi hämtade de små grynen vid 11-tiden och begav oss till Luleå och Leos lekland. Vi hann inte mer än betala in oss så pissade Nova ner sig - en syndaflod dessutom (Andreas fick också pink på sig när han kutade med henne i famnen mot toan). Jag brukar aldrig ta med extra kläder till Nova, eftersom hon inte brukar smutsa ner sig eller pinka ner sig heller för den delen. Som tur var hade jag denna dag packat ner ett par byxor åt Nova och så sålde de sockar på Leos, perfekt, så vi köpte ett par. Värsta missen för dagen var att jag glömde ta med mig kameran! Vi hade i alla fall en mycket trevlig dag i leklandet. Lillan är inte bangen, hon åkte alla rutschkanorna, även den riktigt branta och helt själv dessutom!

På hemvägen från Leos svängde vi förbi affärerna på Storheden. Köpte lite kläder åt de små (fortfarande roligare att handla åt dem än åt mig själv). Hungriga som vargar åkte vi sedan raka vägen till Big Boy, ops det blev visst ett skrov, lika gott som vanligt!

Har även hunnit ha främmande ikväll av Anki, Andreas och Aron. Det var ett tag sedan, så det var kul att de kom förbi! Lilleman tog en liten powernapp, annars var han vaken fram till de for efter tio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar