Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

tisdag 19 januari 2010

Oops I did it again...

...ja, det kan man verkligen säga. Jag drog hem första pris på vinlotteriet idag, igen. Blev verkligen glad, men till och med jag kände att det nog var någon annans tur att få vinna första pris ikväll. Vi är fjorton bruttor som har vinlotteri var 6:e vecka och av de senaste fyra gångerna har jag vunnit 1:a pris vid tre tillfällen (sammanlagt 17 vinflarror)! Kom igen, hur stor är sannolikheten att vinna första pris 3 ggr av 4?! Skit samma - jag blev då i alla fall jätteglad!

Nu måste jag gå och sussa, ska upp tidigt imorgon och skjussa barnen på dagis och därefter träffa chefen för att fylla i lite papper och få mitt jobbschema. Det närmar sig, börjar snart jobba och det känns lite pirrigt!

2 kommentarer:

  1. Bajskarin, fast jag förstår att du är nöjd. Det skulle jag också vara, nu får du banne mig lära dig att dricka vin också. Eller bjuda hem nån som dricker:)Hoppas ni hade trevligt igår! Själv jobbade och slet jag istället. Ha det bra!/Anna

    SvaraRadera
  2. Bittert bittert... så Annas förslag lät ju ypperligt, jag bjuder gärna in mig själv till lite vindrickande ;) Anna kommer säkert också! /Lisa

    SvaraRadera