Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

fredag 15 januari 2010

Har varit på kalas ikväll hos svågern Johan och frossat i supergott fika. Barnen surrade om att få bada i deras hörnbadkar, vilket de till slut fick. Stackarna passar på när de är borta - hemma badar de i en badbalja för en bebis, inte så himla kul kanske. Andreas jobbar dock på i källaren med att kakla väggarna till vårt nya badrum där vi ska ha både bastu och badkar, men det står nog inte klart än på ett tag.

Barnen sov i Bersika hos farmor och farafr natten som var. Vi såg en Johan Falk (nr 3) och gick sedan och la oss vid halv 12. Läste nya Amelia till tolv och sen sussade jag som ett barn till åtta. Då klev Andreas upp och for med en massa bråte till soptippen. Jag somnade om direkt och nästa gång jag vaknade var när Andreas kom hem igen och då var klockan...vågar nästan inte skriva det...11.59. Fatta, jag sov 12 timmar!!!! Har väl inte hänt på typ 5 år.

Nu ska jag och min kära andra hälft gå ner i källaren och se Johan Falk (nr 4). Måste gå och se Snabba casch på bio med Joel Kinnaman i huvudrollen. Han är för övrigt med i Johan Falk-filmerna och är grymt hot! (eller hur lillasyster!?).

1 kommentar:

  1. Hihi, snygg du var=) Aron är ju tyvär allergisk mot mjölkproteinet så alla mjölkprodukter går bort=( Även låglaktos. Ha en mysig kväll. Kram/Anki

    SvaraRadera