Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

söndag 31 januari 2010

3-rätters hos syster yster!!

Jag kommer inte att lägga ut nån bild av "Robinson-Karran". Jag hittade nämligen bilden igår och jag var inte riktigt så lejd som jag hade för mig, så då var det ju inge kul att publicera den. På tal om Robinson så hade jag hoppats på att Sanna skulle ta hem segern, men nu blev det ju inte så. Tyckte ändå att Hasse var mer värdig vinnare än "Jag-är-dryg-och-alla-älskar-mig-Jimmy", drygare människa får man leta efter!

Var hos lillasyster Eva och hennes myshunk Per och åt trerätters igår, utan barn. Middagen var utsökt och får betyget MVG!


Värdparet förbereder middagen!














Evas "nytillskott". Hela höger underarm pryds
av denna vackra donna. Nästa tatuering vill hon
placera på halsen. Per hotar med att göra slut,
så det blir nog ingen. Tack Per!




Till förrätt bjöds det på renbresaola & buffel-
parmesanost på en salladsbädd med olivolja
och lagrad 25-årig balsamvinäger till. Gu va gott
det var!














Varmrätten bestod av citron-tagliatelle med
pesto och buffelparmesan och ett foccaciabröd
med fetaost i.














Efterrätten var även den väldigt god:
smörstekta bananer i råsocker med
chokladsås och glass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar