Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

onsdag 6 januari 2010

Hade riktigt trevligt igår, både på förfesten och på Havsbadet. Träffades vid 17-tiden hos Anna och Ubbe och käkade tillsammans, vi var 9 pers. Tessan lockade mitt hår och hon var supernoga så det tog ett tag, men det blev lockigt och fint. Det var första gången jag var hemma hos Anna och Ubbe och de hade verkligen fint. Efter den mycket trevliga förfesten begav vi oss till Havsbadet. Lite surt var det att måsta stå i kö en halvtimme för att hänga av sig jackan, sen köa för att slå en drill och sen köa i baren. Kvällen bestod som sagt av mycket köande. Det var dock en otroligt rolig utekväll och det var väl tur det med tanke på att inträdet per person kostade 250 kr + 30 kr för garderogsavgift. Jag och Anna S köpte lite drinkar i baren för veckopengen :) vi fick av våra kära sambosar, hela 250 kr, men de räckte inte särskilt långt. Som tur var hade jag en back up plan - går aldrig hemifrån utan mitt betalkort, så det löste sig.

Trots ett stort intag av vuxendricka mådde party-Karran otroligt bra imorse. Hämtade barnen hos svärmor och svärfar och for sedan till Öjebyn och köpte en säng till Nelly som vi sett på blocket. Så nu har lillan en exakt likadan säng som sin kära storasyster.

Nu så här i juletid har synden infunnit sig hos mig vad gäller mitt onyttiga ätande. Jag har faktiskt slarvat lite. Inte blir det bättre av att vi har hyrt en film ikväll och köpt lite godis. Nåja, på måndag börjar mitt nyttiga liv på riktigt igen! (Det har jag aldrig sagt förr, men den här gången är det på riktigt :)!).

Hade tänkt lägga ut lite bilder från festen, men ska gå och se filmen nu så det får bli imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar