Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

lördag 30 januari 2010

Satans perkele så kallt det är! Här på Udden visar utetempen - 21 grader och innetempen 18,4. Tjocksockar på om jag säger så! Fick en liten sovmorgon till halv nio, Andreas gick upp med Nellan kl:6, så nu ligger han och sussar. Han hade en sista önskan innan han slog igen sina blå (tror dom är bruna eller nåt, men whatever!) Han ville att jag skulle göra scones, så det är morgonens projekt. Kan receptet utantill både baklänges, framlänges och på tvären - har väl gjort scones typ varje helg i tio år nu! Men gott är det.

Ikväll blir det Robinson och karra! Hade tänkt försöka leta fram en riktigt lejd bild av mig själv och lägga ut, men det kan jag bjuda på. Sökte nämligen till Robinson en gång i tiden, tio år sen borde det va. Då skulle man ju så klart skicka me en bild på sig själv. Jag förstår verkligen varför jag inte ens fick komma på uttagningen, bilden säger ALLT! På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar