Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

lördag 16 januari 2010

Jag och Andreas har turats om att sova en stund på morgonen. Tänka sig att hans "stund" alltid är mycket längre än min - han ligger fortfarande i sängen.

Idag kommer Eva till oss, eftersom Per åker bort på nån mässa i Stockholm med jobbet och hon inte vill vara själv. Ska bli kul att umgås med henne. Blir förmodligen att äta en god middag, slappa framför TV:n och kanske bada i vårt utebad!

Hittade några gamla bilder från i somras som jag bara var tvungen att lägga ut. Brorsans lilltjej Emelie sov över hos oss. Nova och Emelie hade inget att göra och då kom jag med den briljanta idén att de kunde få sminka mig. Det började med lite läppstift och slutade med mustasch och diverse andra olika mönster med min kajalpenna. De gick även lös i mitt hår, så jag fick mig en fin frisyr. Ångrade mig efteråt när jag skulle tvätta bort sminket - höll fasiken inte på att få bort det! (men vad gör man inte för de små).


1 kommentar:

  1. Men shit så roligt! Du ser ut som en liten "fjortis"...! Ses på tisdag.

    SvaraRadera