Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

söndag 24 januari 2010

Det blev ingen magsjuka efter Nimbys i fredags, men Nova ligger i stället i hög feber. Hon började se hängig ut redan lördag efter lunch, så det känns mycket väl som att det kan va nå baciller från Nimbys. Så ni föräldrar som är sugen på att vabba - tillbringa ett par timmar på Nimbys eller Leos lekland, då får era barn garanterat nån mumsig magsjukabacill eller en trevlig febertopp. Har i alla fall hänt oss x flera, fast oftast är det magsjuka ungarna har fått, urk!!

Vet inte hur många gånger jag sagt åt Nelly att hon inte får leka med min mobil, eftersom hon titt som tätt råkar ringa iväg nåt samtal. Idag var det Linda Ö som hade turen (eller oturen) att få ett samtal från min mobil. Hennes sambo Mattias hade svarat när Nellan ringde och de hade tydligen pratat en stund fick jag senare veta i ett sms från Linda. Undra vem hon ringer till nästa gång? Jag måste nog börja gömma mobilen.

Ska strax krypa till kojs och läsa lite. Väckaren ringer 5.30 imorgon! Åh herreminje så trött jag kommer att va. Nåväl, ska i alla fall bli kul att börja jobba igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar