Nelly och Nova

Nelly och Nova
Cypern sommaren 2009 - lovely!

fredag 8 januari 2010

Jag kommer att vara limmad framför TV:n varje fredag klockan åtta, anledningen: Let´s dance. Hade tydligen missat att Bonden var ersatt med Rhabi, inget mig emot om jag säger så. Han är ju bara för charmig på alla sätt och vis! Lite för ung för mig kanske, men han är fiiiin! Shit vilka spiror Gudrun hade och Agnetas kropp skulle man ju kunna dö för. Birro var väl så där. Peter Walbäck, som jag för övrigt avskyr som pesten, gjorde rätt bra ifrån sig. Vem mer var med, minnet är varken långt eller bra :).

Min gamla chef från stroken på lassa ringde idag och erbjöd mig jobb. Ja tack, allt för att slippa vara arbetslös (jag trivdes faktiskt bra där). Ett vikariat på 4 månader till att börja med. Jag börjar om 2 veckor. Egentligen vill jag ju jobba som distriktssköterska som jag är utbildad till, men det kanske jag kan göra till sommaren. Ska bli kul att träffa mina gamla arbetskamrater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar